top of page

Najbolji gimnastičar u svojoj kategoriji

Updated: Feb 3, 2020

Pišu: Glorija Pinturić i Dora Majdak


Fran Radić učenik je 4.a razreda i postigao je toliko uspjeha kao gimnastičar da smo morali napraviti mali intervju s njim kako bi i drugi čuli za njegove uspjehe. Zlata, srebra i bronce samo se izmjenjuju, a ove godine proglašen je najboljim gimnastičarem Grada Zagreba u svojoj kategoriji.

Fran Radić na Prvenstvu Hrvatske u Slavonskom Brodu

Koliko dugo se baviš gimnastikom?

Tri godine.


Zašto si izabrao gimnastiku?

Tata me odveo u klub da vidim kakva je gimnastika, a onda sam to i zavolio.


Što ti ide najbolje, a što ne?

Najbolje mi ide preskok, dok mi karike zadaju najviše muke.


Koliko dnevno vježbaš?

Vježbam oko tri sata. Treninzi su od 18:30 do 21:30.


Bi li se bavio nekim drugim sportom, da se ne baviš gimnastikom?

Bih. Igrao bih nogomet.


Kako ti se zove trener?

Zove se Luka Ivanović.


Imaš li najboljih prijatelja na gimnastici?

Imam četiri jako dobra prijatelja koji treniraju sa mnom.


Koliko nagrada imaš s natjecanja?

Imam dvadeset i četiri medalje i dva pehara.


Jesi li imao produkciju gdje se ne natječeš?

Do sada nisam.


Jesi li se do sada ozbiljnije ozlijedio?

Nisam, ali ponekad preopteretim zglobove.


Bavi li se još netko iz tvoje obitelji gimnastikom?

Da, moja mlađa sestra Lucija.


Je li i ona uspješna kao ti?

U svojoj kategoriji jest, ali ne kao ja 😊


Jesi li ikada htio odustati?

Jesam jer sam se znao jako naljutiti, ali borio sam se do kraja.


Tko ti je najveća podrška?

Roditelji i moj trener koji me uvijek inspirira.

Fran na dodjeli nagrade najboljih sportaša

64 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page