top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Nova učiteljica engleskog jezika

Updated: Feb 3, 2020

Pišu: Viktor Vukšić i Dominik Pisačić


Svake godine naša škola raste brojem učenika pa se tako otvara potreba i za novim učiteljima. Našoj rastućoj zajednici se pridružila i Dajana Grgurić, učiteljica engleskog jezika. Predaje učenicima nižih razreda, a sada je možemo svi pobliže upoznati.

Dajana Grgurić

1. Dobro došli u našu školu. Sviđa li Vam se raditi ovdje?

Hvala! Da, predivno mi je ovdje! Radna okolina ugodna je i poticajna, a učenici su uglavnom jako marljivi, znatiželjni i željni znanja. Također, škola je odlično opremljena, što znači da u nastavi mogu koristiti različita sredstva za suvremenu nastavu, a to satove čini mnogo dinamičnijima i zanimljivijima učenicima.




2. Možete li nam se opisati u nekoliko riječi?

Znatiželjna, osjećajna i maštovita. J


3. Je li vam ovo prvo radno iskustvo ili ste već negdje radili?

Prije nego što sam se zaposlila u ovoj školi, radila sam kao knjižničarka u jednoj osnovnoj školi u Ogulinu, a osim što predajem ovdje, radim i kao nastavnica engleskog jezika u Trgovačko-ugostiteljskoj školi u Karlovcu.


4. Jeste li ikada poželjeli raditi nešto drugo?

Da, kao djevojčica htjela sam biti modna dizajnerica, haha. Pa zatim odvjetnica, onda veterinarka, pa spisateljica... I eto, sad sam profesorica. J


5. Koji su najveći izazovi na koje ste naišli tijekom rada?

Jedan od izazova s kojima se često susrećem jest zainteresirati učenike koji su bezvoljni i nemotivirani, ali koji su veoma inteligentni i imaju potencijala postići mnogo više od onog što pokazuju.


6. Što vam u poslu pričinjava najviše radosti?

Izraz na licu učenika kad iznenada shvati da razumije ono što objašnjavam. J Također, oduševljava me kad učenici (posebice oni stariji) pokažu zanimanje za neku društveno-socijalnu temu koju smatram veoma važnom. I nikad me ne prestaje (ugodno) iznenađivati kako učenici znaju puno više od onoga što mi učitelji pretpostavljamo da znaju.


7. Koji dio vašeg školovanja je vama bio najdraži?

Fakultet. Tad sam doživjela neka od najljepših iskustava i upoznala osobe koje mi danas puno znače.


8. Koji je posljednji koncert na kojem ste bili? Što inače slušate?

Mislim da je to bio koncert Hladnog piva. Inače slušam dosta alternativnog rocka te doom i stoner metala, a volim i post-punk i gothic rock, dark cabaret, dark country... Ukratko, volim malo mračniju glazbu, osobito neobične kombinacije žanrova.


9. Smatrate li se hedonistom i zašto?

Ne baš. Naravno, uživam u dobroj glazbi, dobroj hrani, knjizi, društvu... ali ne u tolikoj mjeri da bih se nazvala hedonistom. Zapravo, mislim da smo u određenoj mjeri svi hedonisti, samo je pitanje koliko si dopuštamo da nam zadovoljavanje užitka postane primarna motivacija u životu.


10. Koje je najljepše mjesto koje ste posjetili?

Prozvat ćete me lokalpatriotom, ali najljepšim mjestom na svijetu smatram svoj rodni grad Ogulin. Odrasla sam uz tamošnju prelijepu prirodu i legende o Đulinom ponoru, gorostasu Kleku i opakim klečkim vješticama, stoga je bajkovitost tog grada teško nadmašiti. Ipak, u posljednje vrijeme imala sam priliku pobliže upoznati Istru, i nije bilo teško zaljubiti se u njezinu drevnu povijest, kristalno čisto more i prekrasan spoj zelenila i kamena u unutrašnjosti.


11. Što volite najviše jesti, a što najčešće jedete?

Zapravo najviše volim jesti ono što najčešće jedem. Puno povrća, žitarica, mahunarki... Ali slaba sam na slatko pa se i to ponekad potkrade. J


12. Utječu li nove tehnologije na Vaš život i kako?

Dakako. Zbog novih tehnologija pregršt informacija nam je nadohvat ruke, puno nam je lakše održavati kontakt s osobama koje nam geografski nisu blizu, a sve te tehnologije pomažu nam i u poučavanju i učenju.


13. Možete li zamisliti jedan dan bez smart uređaja?

Mogu, ali vjerojatno bi to bio jedan jaaako težak dan koji ne bih više ponovila. J Smart uređaj prije svega mi služi za komunikaciju, ali aplikacije koje imam na njemu zaista mi pomažu u svakodnevnom životu. Olakšavaju mi pristup informacijama, planiranje i organizaciju, upravljanje financijama, učenje drugih jezika, održavanje rasporeda tjelovježbi... Smart uređaj sadrži nebrojeno korisnih mogućnosti, i zbog toga bi mi dan bez njega bio izazovan. Ne vidim ništa loše u korištenju tehnologije koja nam uvelike može olakšati svakodnevicu, ali samo ukoliko je koristimo racionalno. Međutim, problem kod smart uređaja je u tome što ga mnogi koriste u tolikoj mjeri da više nije koristan, te zbog prekomjerne upotrebe postane distraktor koji pojedince odvaja od svoje okoline i drugih ljudi.


14. Imate li kakav hobi?

Nemam neki poseban hobi, ali puno čitam, odlazim u prirodu kad god mogu, a vodim i art journal.


15. Po Vašem mišljenju, koje su najveće prepreke ili zamke na koje nailaze naši učenici u svom odrastanju? Kako to promijeniti?

Mislim da su najveće zamke na koje nailaze djeca u odrastanju oni sami. Mnogi učenici smatraju da moraju biti poput drugih kako bi se uklopili; da moraju raditi ono što drugi rade, da moraju nositi odjeću kakvu nose drugi, izgledati kao i drugi, slušati i gledati ono što vole drugi, pa makar im se to ne sviđa, a sve samo kako bi ih oni lakše prihvatili. Ali na taj način mladi gube ono nešto što ih čini osebujnima i jedinstvenima. Izgube onaj najljepši dio sebe. Zato mladi moraju prihvatiti same sebe, zavoljeti ono što jesu i biti autentični. Tek onda će i ostali prepoznati njihovu vrijednost.

143 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page