top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Nova učiteljica matematike

Ove školske godine stigla nam je nova učiteljica matematike. Svake godine je sve više učenika pa se tako otvorilo mjesto za još jednu simpatičnu učiteljicu u našoj školi. Uvijek je nasmijana i vesela, ali ozbiljna kada je u pitanju rad. Razgovarali smo s njom kako bismo je što bolje upoznali.

Piše: Martina Papić 6.a


Dobrodošli u Osnovnu školu Odra. Sviđa li vam se u novoj školi?

U školi vlada jedno ugodno, pozitivno i motivirajuće ozračje koje opravdava razlog mog odabira ovog zanimanja.


Jeste li radili u nekoj drugoj školi?

Radila sam i prije, u osnovnoj školi Josipa Jurja Strossmayera.


Kakvi su Vam dojmovi što se tiče učenika i kolega?

Učenici su poslušni, zainteresirani za učenje i nova iskustva a kolege su simpatični, susretljivi, spremni pomoći i uvijek puni podrške.


Što najviše volite kod svog posla?

Najviše volim rad s djecom. Taj trenutak u kojem im mogu prenijeti svoje znanje, otkriti ljepote matematike i pokazati kako biti dobar čovjek.


Imate li hobije?

Imam, čitanje knjiga i ples.


Smatrate li se strogim?

Mislim da nisam pretjerano stroga, ali se trudim biti dosljedna u svojem radu.


Jeste li kao dijete htjeli postati profesorica matematike?

Jesam. Još kao mala djevojčica igrala sam se škole i maštala o tome kako učenicima predajem matematiku.


Da možete, što biste promijenili u školi?

Budući da školi nedostaje školska dvorana, jedino bih to dodala. 😉


Koje je najzanimljivije mjesto koje se posjetili, a koje biste tek voljeli posjetiti?

Jedan od životnih snova bio mi je posjet Parizu i mogu reći da sam presretna jer sam to ispunila. Voljela bih posjetiti Kubu.


Biste li možda s nama podijelili neku zanimljivu zgodu iz života?

Trenutno mi na pamet ne pada nijedna.


Koliko volite matematiku od 1 do 10?

Za saznati koliko volim matematiku morate riješiti sljedeću linearnu jednadžbu:

2x + 10 = 30

103 views0 comments
bottom of page