top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Nova učiteljica razredne nastave

Updated: Mar 6, 2020

Pišu: Martina Papić i Dora Bačurin


S novom školskom godinom stigla je nova učiteljica 2.b razreda. Zašto je učenici jako vole, otkrijte sami u intervjuu koji je dala za naš časopis.

Iz privatnog albuma Martine Jurič

Dobro došli u Osnovnu školu Odra. Kakvi su Vam prvi dojmovi o novoj školi?

Radim 3 mjeseca u školi i jako sam zadovoljna.


Biste li nešto promijenili u školi?

Ne bih htjela ništa mijenjati, sve je čak i bolje od onoga kako sam zamišljala da će biti kada se zaposlim.


Jeste li oduvijek željeli postati učiteljem/icom?

U osnovnoj školi se razvila ljubav prema ovom poslu, moja se želja iz djetinjstva ispunila i postala sam učiteljicom.


Imate li iskustva u radu s učenicima? Jeste li do sada negdje radili?

Iskustvo u radu s učenicima sam stekla tijekom studija, ali nisam nigdje prije radila jer sam nedavno završila fakultet.


Smatrate li se strogim? Imate li autoritet u učionici?

Ovisno o situaciji, stroga sam kada trebam biti, smatram da sam autoritet učenicima, ali sam im ujedno i prijatelj.


Kako biste opisali novu generaciju učenika?

Svaka generacija se razlikuje, no opisala bih novu generaciju učenika kao vrlo bistru, ali istovremeno vrlo živahnu i zaigranu generaciju koju prati veliki utjecaj medija.


Volite li čitati i što?

Rijetko kada čitam ono što bih zaista željela i zbog toga mi je žao. No, za potrebe posla, vrlo rado pročitam stručnu literaturu koja mi može pomoći u radu i iz koje mogu nešto naučiti.


Kakvu glazbu volite slušati?

Slušam domaću glazbu, uživam u glazbi, glazba je uvijek prisutna u mom životu, sve radim uz glazbu.


Koje je najzanimljivije mjesto koje ste posjetili?

Najzanimljivije mjesto koje sam posjetila bilo je u Portugalu, grad Porto jer sam upoznala novu kulturu i njihovu tradiciju, općenito volim putovati i upoznavati razna mjesta, različitu kulturu, jezik, tradiciju i narod.


Imate li hobije?

Zahvaljujući godinama provedenim na fakultetu, naučila sam svirati sintetizator zvuka tako da bih rekla da mi je to hobi koji usavršavam u slobodno vrijeme svirajući dječje pjesme.


Postoji li neka zanimljivost iz Vašeg života da biste je podijelili s našim čitateljima?

Podijelila bih s vama to da jako volim gledati animirane filmove, uživam u tome, iako sam odrasla osoba.


Hvala na Vašem vremenu.

Bilo mi je zadovoljstvo odgovoriti na vaša pitanja. 😊


77 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page