top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Nova učiteljica u produženom boravku

Updated: May 15, 2019


Marija Špičić nova je učiteljica u produženom boravku 2.b i 3.c razredu. Uvijek vedra i nasmijana, a njezini učenici jako je vole.

Marija Špičić

1. Dobro došli u našu školu. Sviđa li Vam se raditi ovdje?

Hvala! Sviđa mi se ovdje raditi jer u školi vlada ugodna atmosfera, ovdje sam pohađala i stručno – pedagošku praksu tako da se ne osjećam kao nova učiteljica u ovoj školi.


2. Možete li nam se opisati u nekoliko riječi?

Opisala bih se kao vedru, uvijek optimističnu osobu koja jako voli glazbu i sport.


3. Je li vam ovo prvo radno iskustvo ili ste već negdje radili?

Ovo mi je prvo radno iskustvo.


4. Jeste li ikada poželjeli raditi nešto drugo?

Kroz djetinjstvo sam imala razne želje o budućem poslu, ali ova je uvijek bila najveća.


5. Koji su najveći izazovi na koje ste naišli tijekom rada?

Još nisam naišla na neki veliki izazov.


6. Što vam u poslu pričinjava najviše radosti?

Najveća radost mi je kada vidim da su moji učenici sretni u školi i motivirani za daljnji rad.


7. Koji dio vašeg školovanja je vama bio najdraži?

Najdraži dio moga školovanja mi je srednja škola. Imala sam odlične profesore od kojih sam puno naučila o životu te mi je to bio najzabavniji i najveseliji period.


8. Koji je posljednji koncert na kojem ste bili? Što inače slušate?

Posljednji koncert na kojem sam bila je „Božić u Gorici“ gdje su nastupala folklorna društva, zborovi i pjevači Velike Gorice. Volim slušati skoro sve žanrove glazbe, a najviše r'n'b i pop.


9. Smatrate li se hedonistom i zašto?

Ne smatram se hedonistom jer mi nešto takvo nije najvažnije u životu, ali smatram da svatko od nas ima „malog“ hedonista u sebi jer si svi vole ugoditi i ispuniti neke želje s vremena na vrijeme.


10. Koje je najljepše mjesto koje ste posjetili?

Najljepše mjesto koje sam posjetila je Verona.


11. Što volite najviše jesti, a što najčešće jedete?

Najviše volim jesti jela od piletine i povrća, a to i najčešće jedem.


12. Utječu li nove tehnologije na Vaš život i kako?

Ne utječu pretjerano.


13. Možete li zamisliti jedan dan bez smart uređaja?

Mogu zamisliti jedan dan bez smart uređaja, iako zasigurno ne bi bilo lako.


14. Imate li kakav hobi?

U slobodno vrijeme treniram i bavim se plesom i pjevanjem u folklornom ansamblu.


15. Po Vašem mišljenju, koje su najveće prepreke ili zamke na koje nailaze naši učenici u svom odrastanju? Kako to promijeniti?

Smatram da su najveće prepreke one emocionalne, npr. neprepoznavanje vlastitih osjećaja, nemogućnost nošenja s vlastitim osjećajima i nemogućnost kontroliranja osjećaja. Mislim da je to jako važno, a nedovoljno se bavi time. To se može promijeniti radom na sebi, analiziranjem vlastitih osjećaja (zašto se tako osjećam, kako to mogu promijeniti, spriječiti...).


Napisali: Viktor Vukšić i Dominik Pisačić


77 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page