top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Nova učiteljica u produženom boravku

Updated: Mar 6, 2020

Pišu: Martina Papić i Dora Bačurin


Vesela i nasmijana, ova vrlo kreativna učiteljica odmah je osvojila simpatije svojih učenika. Zašto je obožavaju i zagrle čim je vide, otkrijte sami u intervjuu koji smo napravili s učiteljicom Vlatkom Tepeš.

Učiteljica Vlatka Tepeš (iz privatnog albuma)

Dobro došli u Osnovnu školu Odra. Kakvi su Vam prvi dojmovi o novoj školi?

Hvala na dobrodošlici. Od rujna ove školske godine radim u ovoj školi. Dojmovi su odlični, sretna sam i zadovoljna.


Biste li nešto promijenili u školi?

Ne bih ništa promijenila u školi. Sve je kako treba biti.


Jeste li oduvijek željeli postati učiteljicom?

Oduvijek sam željela biti učiteljica. Kao mala sam se uvijek igrala učiteljice i taj san mi se i ostvario.


Imate li iskustva u radu s učenicima? Jeste li do sada negdje radili?

Imam iskustva u radu s učenicima. Imam 15 godina staža, a zadnjih 14 godina radila sam u OŠ Marije Jurić Zagorke u Zagrebu, od toga 11 godina u produženom boravku i 4 godine u nastavi. I eto, sad opet, u Odri, u produženom boravku.


Smatrate li se strogom? Imate li autoritet u učionici?

Ne smatram se strogom učiteljicom, ali volim red, rad i disciplinu. Imam autoritet i s tim nikad nemam problema. Volim smijeh, šalu i pozitivnu atmosferu.


Kako biste opisali novu generaciju učenika?

Ono što mene razveseljava je to što su klinci i dalje topla, vesela i iskrena bića, što vole zagrljaje i igru, i što žele učiti nove stvari.


Volite li čitati i što?

Volim čitati. Najbolji pisac mi je Stieg Larsson. Njegovu Trilogiju Millennium sam „progutala“ u dahu.


Kakvu glazbu volite slušati?

Volim sve što vole mladi. Šalim se, naravno. Oduvijek sam voljela rock i dobru glazbu. Obožavam The Queen, od srednje škole veliki sam obožavatelj Pearl jama, a od kako sam upoznala supruga zavoljela sam sam i punk jer mi suprug svira u zagrebačkom punk rock bendu. Od naših glazbenika obožavam Nenu Belana. Žao mi je što današnji mladi ne slušaju glazbu kakvu sam ja slušala kao mala i kakvu sada rado slušam.


Koje je najzanimljivije mjesto koje ste posjetili?

Puno je mjesta koja su mi prirasli srcu. Obožavam Prag, Sarajevo, Pulu i Istrijane, Boku kotorsku i Tivat. Za svako navedeno mjesto me veže nešto lijepo.


Imate li hobije?

Imam hobi. Volim izrađivati nakit – ogrlice. To me ispunjava i smiruje.


Postoji li neka zanimljivost iz Vašeg života da biste je podijelili s našim čitateljima?

Ono čime se ponosim je to što imam dvije kćeri tinejdžerice, moja dva zgoditka na lotu, moji veliki izazov, i kao majka sve u svom životu podređujem njima.


Hvala na Vašem vremenu.

Nema na čemu.



137 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page