top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Novi učitelj Hrvatskog jezika

Updated: Mar 6, 2020

Pišu: Martina Papić i Dora Bačurin


5.b razred dobio je novog učitelja Hrvatskog jezika i odmah pobrao simpatije svojih učenika.

Upoznajte ga i vi pobliže .

Dobro došli u Osnovnu školu Odra. Kakvi su Vam prvi dojmovi o novoj školi?

Škola mi se jako sviđa, lijepo je uređena, učenici su pristojni, a kolege susretljivi i ljubazni.


Biste li nešto promijenili u školi?

Nadam se da će internet uskoro biti dostupan u svim učionicama i kabinetima.


Jeste li oduvijek željeli postati učiteljem/icom?

Moram priznati da nisam, to sam shvatio tek kada sam prvi put stupio u učionicu u ulozi nastavnika Hrvatskoga jezika za vrijeme nastavne prakse.


Imate li iskustva u radu s učenicima? Jeste li do sada negdje radili?

Posljednjih godinu dana podučavam hrvatski kao strani jezik u tvrtci Rimac Automobili. Dakle, ne radim za Rimca, već za jednu školu stranih jezika u sklopu koje vodim tečaj hrvatskoga jezika za Rimčeve zaposlenike.


Smatrate li se strogim? Imate li autoritet u učionici?

Mislim da sam strog te da imam autoritet u učionici, ali se nadam da nisam prestrog, a siguran sam da sam u svakome slučaju pravedan.


Kako biste opisali novu generaciju učenika?

Mislim da nove generacije imaju jako puno potencijala te se nadam da će ga uz pomoć svojih učitelja uspjeti razviti do kraja.


Volite li čitati i što?

Za vrijeme studija slušao sam kolegij Najnovija hrvatska proza, pa sam uz taj kolegij počeo čitati različita hrvatska prozna djela nastala nakon 2000. godine, a kao osnovnoškolac najviše sam volio čitati Tolkiena i Hitreca, no omiljena knjiga bila mi je Vodič kroz galaksiju za autostopere.


Kakvu glazbu volite slušati?

Najviše volim slušati punk i tekno, ali ne i techno.


Koje je najzanimljivije mjesto koje ste posjetili?

Putovao sam u Sloveniju, Italiju, Češku, Slovačku, Mađarsku i Njemačku, no možda mi je od svega toga najzanimljivije moje drugo radno mjesto u Svetoj Nedelji gdje se na tečaju hrvatskoga kao stranog jezika susrećem i komuniciram s ljudima sa svih strana svijeta, od Koreje do Kariba.


Imate li hobije?

Odlazak u prirodu, tjelovježba i DJ-ing.


Postoji li neka zanimljivost iz Vašeg života da biste je podijelili s našim čitateljima?

Na studiju sam slušao Engleski za akademske potrebe s Dinom Jelušićem, pobjednikom dječje Eurovizije, ali mislim da je većina vaših čitatelja premlada da bi znala za njega.


Hvala na Vašem vremenu.

Nema na čemu.



71 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page