top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

U nekima i dalje postoji istinski duh Božića

Updated: Feb 3, 2020

Piše: Lea Noršić


Učenik osmog razreda zadivio je cijelu školu svojim postupkom za Božić. Tin Levak je učenik OŠ Odre s velikim srcem. Uzor za njegovim humanitarnim radom je njegova obitelj.

Tin Levak obukao se u odijelo Djeda Božićnjaka kada je odlučio razveseliti najpotrebitije

1. Kada si se odlučio humanitarno pomagati i što te potaknulo?

Potaknuli su me drugi ljudi svojim radom, akcijama i velikim srcem. Vidio sam da ih to čini sretnima pa sam i ja htio osjetiti sreću na taj način. Napravio sam nekoliko humanitarnih akcija i vidio da uistinu pozitivno utječem na ljude.


2. Koji su tvoji ciljevi?

Cilj mi je potaknuti ostale ljude na rad i pomoći onima kojima je najviše

potrebno.


3. Što te u svemu tome čini sretnim?

Pozitivna energija. Najsretniji ste kada vidite osmijeh na licu osobe koja ga dugo nije imala. To me čini sretnim.


4. Pomaže li ti obitelji u humanitarnom djelovanju? Imaš li njihovu potporu?

Iskreno, ne želim njihovu pomoć jer želim sve napraviti sam. Međutim, kada je

potrebno, uskoči mama ili baka. Oni mi pružaju najveću potporu i ta potpora me

drži na dobrom putu.


5. Je li taj ,,posao˝ težak ? Hoćeš li nastaviti sa svojim radom?

Nijedan posao nije težak ako ga radite s ljubavlju. Ja radim ono što volim. Volim

pomagati i to ću, naravno, nastaviti raditi jer me to čini sretnim.




55 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page