top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Dan škole 2021.

Piše: 6.a



Ove godine smo, na sreću i zadovoljstvo svih, ponovno proslavili Dan škole zajedno, iako ponovno u nešto drukčijem obliku. Dan škole ove godine je najavio sunčani i aktivni vikend smjestivši se točno u petak, 23. travnja. Učenici kao i inače nisu imali nastavu, ali su imali prijepodne prepuno aktivnosti. Svaki učenik je mogao birati između tri aktivnosti: sportskog natjecanja, aktivnosti u sjenici (PN) te Hippo natjecanja. Sportsko natjecanje se održavalo među razredima u obliku graničara i poligona, u sjenici su se rješavali zadaci iz matematike, a Hippo natjecanje je bilo iz engleskog jezika. 6.a je zapisao svoje dojmove i podjelo s nama:


„Na Dan škole sam imala natjecanje iz engleskog HIPPO. Ispit mi je bio užasno lagan. Puno nas je bilo na natjecanju. Također smo osvojili prvo mjesto. Na kraju smo dobili čokolade i čokoladno mlijeko.“


„Na Danu škole bilo je super. Poligoni su bili zanimljivi, i zabavni. Družila sam se sa prijateljima, i osjećala se super.“


„Bilo je jako zabavno prelaziti prepreke i poligon. Mozgalice su bile lagane, ali premalo vremena za riješiti ih. Jedva čekam idući Dan škole!“


„Na Dan škole mi je bilo jako zanimljivo i lijepo. Najdraži dio mi je bio kada smo prolazili poligon. Jako mi se sviđalo i kada smo bili u sjenici i rješavali zagonetke iz matematike. Na dijelu s trčanjem sam malo zeznula, ali mi se jako svidjelo. S obzirom da je pandemija, i nije se moglo previše prirediti, bilo je jako zabavno i zanimljivo. Poligon e bio kreativan i zabavan.“


„Na Danu škole bilo je super. Lijepo sam se provela i družila se sa prijateljima. Poligoni su bili super i zabavni. Htjela bi ponovno proživjeti to.“


„Ja nisam bila na Danu škole jer sam bila na natjecanju iz engleskog. Bilo je lagano, ali bi ipak bilo bolje da sam provela dan sa svojim prijateljima iz razreda.“




36 views0 comments
bottom of page