top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Kad mi je teško posjetim se da mi neće biti lakše ako se predam

Piše: Mateo Domitrek


Došao je i taj dan kad sam trebao otići u novi klub. Znao sam da je to bolja liga, da ću imati bolje suigrače i da neću previše igrati. Ali sam bio uzbuđen jer je to jedini put da postanem bolji u onome što volim raditi. Nogomet je moj san.



Nakon par treninga došlo je vrijeme da odigram prvu utakmicu u novom klubu. Prva utakmica je dobro prošla. Pobijedili smo, a ja sam igrao što bolje kako bih se pokazao novom treneru.

Sljedećih par utakmica nisam previše igrao, a i počela je zimska liga. Bio sam presretan jer smo osvojili zimsku ligu, a još k tome zabio sam svoj prvi gol. Prolazili su treninzi i utakmice, a ja sam se sve više trudio kako bih igrao u prvoj postavi. Sve sam bolje i bolje igrao, a na jednoj utakmici sam zabio dva gola pa me trener sve više stavljao u igru.

Došla je korona i treninzi su prestali, ali ja doma treniram još jače i bolje da mogu igrati za prvu postavu. Siguran sam da ću, kada sve ovo prođe, igrati još i bolje. Najvažnije je da ne odustajemo. Ovo je samo prepreka, nikako razlog za odustajanje.

10 views0 comments
bottom of page