top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Moj put u Dubai

Piše: Leona Fučkala


Postoji li mjesto o kojem maštate? Ja sam maštala, a na Božić 2018. godine moji roditelji su sestri i meni ostvarili najluđi san. Bio je to put u Dubai.


Dubai Izvor: dreamcasterstravel.com

Naš izlet započeo je odmah iza Nove godine kada smo se ukrcali na avion i krenuli put Dubaia. Došavši u Dubai, izgledao je upravo onako kako smo ga zamišljali. Na prekrasnom aerodromu kojeg su krasile palme, dočekao nas je autobus koji nas je odvezao u hotel.


Međunarodna zračna luka Dubai

U nadolazećim danima posjetili smo grad Abu Dhabi, Dubai Mall (najveći shopping centar na svijetu), Burj Khalifu (najvišu zgradu na svijetu), pustinju, Burj al Arab (hotel u obliku jedra izgrađen na umjetnom otoku) i mnoge druge destinacije. Najviše mi se svidio posjet pustinji koja se nalazi nešto izvan Dubaia.


Abu Dhabi Izvor: ft.com

Bjur Khalifa Izvor: tripadvisor.co.uk

Burj Al- Arab Izvor: internewscast.com

Ispred hotela dočekali su nas automobili prilagođeni za pijesak jer su nas upravo oni vodili na ludu vožnju pustinjskim dinama. Kada smo došli do beduinskog kampa gdje smo i večerali, za nas su pripremili predstavu. Prvo smo gledali trbušnu plesačicu, a zatim ljude koji su žonglirali vatrom.


Beduinski kamp Izvor: tripadvisor.co.uk

Nakon večere išli smo jahati deve. Moram priznati da mi je to bio najdraži dio našega puta.

Iduću večer vidjeli smo prekrasne fontane u kojima se voda kreće u ritmu glazbe. Veoma su popularna atrakcija među turistima.


Fontane u Dubaiu Izvor: viator.com

Također smo se popeli i na Burj Khalifu s koje je pogled zastrašujuće visok. Našu posljednju večer u Dubaiu proveli smo vozeći se brodom uz obalu. Bilo je zaista prekrasno. Time je završio naš izlet.

105 views0 comments
bottom of page