top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Moja baka zna najbolje kuhati

Piše: Vjeka Vidra



Moja baka i ja kao da smo najbolje prijateljice: često se svađamo, ali ne možemo jedna bez druge.

Moja baka živi u širem centru Zagreba. Svaki put kada dođe, dočekam je kako bih joj pomogla nositi stvari kojima je uvijek pretrpana. Kada se družimo odlično se osjećam jer od nje mogu puno toga naučiti. Obje si puno značimo jer veza bake i unuke je neraskidiva. U nečemu je ipak najbolja- u kuhanju. Uči me kuhati razna jela, ali se ja pomalo bojim jer sam jednom nesretnom prilikom vrućom vodom opekla ruku.

Njen tata je bio slastičar i pekar pa je sve naučila od njega. Ona nema svoje recepte ne zapisuje ih. Svoje inspiracije traži na internetu, ali ih uvijek promjeni kada kuha. Ona zna puno toga napraviti. Egipatsku tortu je meni napravila kada sam slavila 11. rođendan, moga brata je počastila Egipatskom tortom za rođendan, a sama sebi pravi banana bread tj. kruh do banane i to jede svako jutro. Za Božić ima puno posla, a najradije napravi košnice jer to moja mama voli. Ništa lošija nije ni u slanim jelima.

Moja baka je najbolja i obožavam s njom provoditi vrijeme.

34 views0 comments
bottom of page