top of page
  • Writer's pictureUredništvo Krijesa

Moja snježna avantura

Updated: Mar 6, 2020

Piše: Lucija Bižić


Kada sam prvi put otišla na skijanje odmah sam se zaljubila u ovaj zimski sport. Presretna sam što su mene i brata roditelji odlučili ponovno odvesti i omogućiti nam ovo prekrasno adrenalinsko iskustvo.

Lucija Bižić

U siječnju, kada je započela sezona skijanja, moja obitelj i ja krenuli smo na skijanje u Austriju.

Uzbuđenje prije putovanja je bilo toliko veliko da noć prije nisam oka sklopila.


Subota je ujutro. Stavljamo prtljagu u auto i krećemo prema Kreischbergu, skijalištu u Austriji. Odmah po dolasku, smjestili smo se i raspakirali stvari. Nismo gubili vrijeme, nego smo odmah krenuli iznajmiti opremu i uputiti se prema Ferienparku, prekrasnom skijalištu u austrijskim Alpama.

FerienPark u Kreiscbergu, Austrija

Svako jutro nam je započelo doručkom s prekrasnim pogledom na planinu. Zar možete još nešto poželjeti? Da, popeti se na tu istu planinu.

Nakon što smo obukli na sebe svu opremu krenuli smo u nove avanture. Vrh planine visok je čak 2 118 m nadmorske visine, a gore smo se penjali gondolom.

Škola skijanja

Moj brat i ja smo se svaki dan ondje nalazili s trenerom Damirom i ostatkom grupe- Antonelom, Franom, Lanom, Anom i Frankom. U grupi mi je bilo jako lijepo jer sam društvo poznavala otprije. Svaki dan smo zajedno skijali po 5 sati i odlično smo se zabavljali.Ove godine naučili smo puno toga novoga: skakati po hupserima, skijati unatrag te voziti slalom.




Svako poslijepodne trener nas je vodio skijati u Dino Park gdje smo grudali i uživali u snijegu.


Zadnji dan je ostavljen za utrku. Bila sam jako sretna jer sam osvojila medalju za osvojeno drugo mjesto.


Osim u snijegu i svježem zraku, uživali smo i u lokalnim slasticama. Skijanje mi je pričinilo toliko zabave i smijeha da ne mogu dočekati sljedeću zimu i novo skijanje.







147 views0 comments
bottom of page